මම
මගේය කියන අාත්මීය සංකල්පය හා, ඒ මත තැනු සිමාව, රාමුව තුල සිටිමින් ම , මමත්වය පැන
නගින බව දකින්න බැ.
ඒ සකසා ගත් සිමාව, රාමුව, නමි සාක්කාය දිටිඨියයි.
ඒය බිදි සුනු විසුනු වන තුරු මමත්වයේ පැන නැගීම, එනමි සක්කාය උපදින අයුරු දකින්න බෑ.
මුලින්ම මෙන්න මෙ මම මගේය කියන අල්ලා ගෙන ඉන්න රාමුව සිමාව සැකසුම බිදින්න.
ඒන්න ඒ බිදෙන තැනම, ඔබෙි මමත්වය විසිරි යයි,එසැනින් මමත්වය ඉපදෙන අකාරය දකින්න ගන්නවා.
පංචඋපාදානස්කන්ධයේ හටගැනිම දකින්න ගන්නේ ඒතැන් සිටියි .
එ් මාරයුද්ධයේ අැරඹුමයි .
ස්තූතිය . පරමාර්ථ බුද්ධ සමූහයට
ඒ සකසා ගත් සිමාව, රාමුව, නමි සාක්කාය දිටිඨියයි.
ඒය බිදි සුනු විසුනු වන තුරු මමත්වයේ පැන නැගීම, එනමි සක්කාය උපදින අයුරු දකින්න බෑ.
මුලින්ම මෙන්න මෙ මම මගේය කියන අල්ලා ගෙන ඉන්න රාමුව සිමාව සැකසුම බිදින්න.
ඒන්න ඒ බිදෙන තැනම, ඔබෙි මමත්වය විසිරි යයි,එසැනින් මමත්වය ඉපදෙන අකාරය දකින්න ගන්නවා.
පංචඋපාදානස්කන්ධයේ හටගැනිම දකින්න ගන්නේ ඒතැන් සිටියි .
එ් මාරයුද්ධයේ අැරඹුමයි .
ස්තූතිය . පරමාර්ථ බුද්ධ සමූහයට
No comments:
Post a Comment