Sunday, April 23, 2017

විවිධ දෘෂටි


 වීඩියෝව බැලීමට.
https://www.facebook.com/groups/774617322648269/permalink/1157144591062205/#
Hettige Perera ප්‍රසාද් මහත්මයගෙ ප්‍රවිස්ටය ඉතා වැදගත් දෙවැනි විවිඩියෝව තුල තවත් වැදගත් කරැනු බොහොමයක් තිබිබබා ඔබ තුමා ඉදිරිපත්කිරිම ධර්මය තුල මෙහෙම සදහන් වෙනවා ( ඉඩ භික්ඛවෙ භික්ඛු අරඤ්ඤගතො වා රැක්ඛමුලගතො එා සුඤ්ඤාගාරනතෝවා නිසිදති පල්ලඩිකං ආභුජිත්වා උජුං කායනං පනිඩාය පරිමුකන් සතිං උපටිඨ පෙත්වා සො සතොව අස්සසති සතොව පස්ස සති පෙ පටිනිස්සග් ගානු පස්සි.......... මෙකියන්නෙ (බික්ඛු) කෙනතුගේ සිත පවත්වා ගැනිම ගැනයි රඤ්ඤ කියන්නෙ රන බිම අරඤ්ඤ යනු සිත රණ බිමනේ මුදවාගෙන රැක්කයක මුලක්මෙන් සක්තිමත්ව (සඤ්ඤා ගාර ගත) සිතක උපදින ඓිගය පාලනය කර ගැනිම (පල්ලඩිකං ) සිත පහලම අන්කයෙ පවත්වා ගැනිම (කායෙ කාය අනු පස්ස විහරති ) කායෙ යනු ක්‍රියාව කාය යනු වෙිගය අනු යනු අලුතෙන් සිතක උපදින අස්පස් කරමින් විහරති යනු වාසයකිරිම එහෙනමි කායේ කාය අහුපස්සි විහරති ආකාරයටම උජුං කායං වෙිගයක් සිතක ඇතිවෙන්නෙ පරිමුකන් මුක හයක් නිසා (ඇස කණ නාසය දිව ස්පර්ස මන ) යන්නයි එය ින් අපදින ක්‍රියව නිසා ඇතිවන වෙිගය කියාත්මක විම හොදින්දැන (සති ) හේතුපල ධහමට ගලපා විනයට සසදාබැලිම කර අස්ස සති පස්ස සති යනු සිතතුල උපදින ක්‍රියාව වෙිගයක් ඇතිවන එකක්නමි වෙිගය උපදින්න පෙර අස්කිරිම සහ සිත සංවරවන අරමුනු බාවිතා කිරිම ---- මෙය තමයි විපස්සනාව (වෙන්කර කර අස්ස සහ පස්ස කරමින් වාසය කිරිම ප්‍රසාද් මහත්මයා සරලව කියන්නෙ මෙයමයි බාවනාව කියන්නෙ රාග ද්වෙිෂ මෝහ කියන බව තුන සිතක නුපදින ආකාරයට පවත්වා ගෙන ඒවෙනුවට චිත රාගි චිත ද්වෙිෂි චිත මෝහි සිතක් පවත්වා ගැනිම හුරැ පුරැදු කර ගෙන පටිපදාවක් හැටියට ක්‍රියා කිරිමයි මොහොතක් පාසා නෙින්දෙදි හැර මොන ඉරියවුවෙි සිටියත් සිත මෙි තත්වයේ පැවැත්විය යුතුයි මෙය එකතැනක වාඩිවි ඇස් වහගෙන කරන ක්‍රි යාවක් නොවෙි යහපතක්ස වෙිවා ///



No comments:

Post a Comment